Doorgaan naar hoofdcontent

Geen inspiratie HOEZOOOO!!!!



 Goedemorgen op deze zaterdag!

Ik dacht, ik zal nog even wat laten horen van mij, mijn vrouwtje had niet zoveel inspiratie deze week....

Pffff, hoe kan je nou geen inspiratie hebben als het over mijn zus en mij gaat??!!!



Mijn zus bijvoorbeeld, het zogenaamde lieverdje die nooit wat doet...
 Buiten ook niet nadat ze hier binnen mij wakker heeft staan janken.. 


Die met een vork de eerste vier hapjes gevoerd moet worden alvorens mevrouw zelf gaat eten en dat terwijl ik eerst al een hapje uit haar bak geproefd had dus dat het best te eten is...

Die, als ik naar de bakken of iets toe wil gaan, er altijd tussen gaat staan.. 
Nou daar heb ik een oplossing voor gevonden,
 ik ga gewoon met mijn voorpoten op haar rug of kont staan 
want dan heb ik het beste uitzicht!
En als zij niet in de buurt is kan ik het ook aan tafel oefenen.
(mag ook al niet, maar ik moest de bloemen even bewonderen)


Ik hou er van om op mijn achterpoten te staan en kan zelfs al achteruitlopen op mijn achterpoten.

Mijn vrouwtje vind dat helemaal geen goed plan maar ik vind het geweldig, 
Mijn favoriete dans is dan ook de polonaise!

Autorijden bijvoorbeeld..
 Ik vind het geweldig op mijn achterpoten want
 dan kan ik lekker naar buiten kijken. 


Mijn zus doet dat soms maar die ligt gewoon in haar mandje in de achterbak en als ik het dan niet goed kan zien dan ga ik toch gewoon op haar staan.


Vind ze helemaal niet erg want wij zijn samen, 
wij doen alles samen, wat zij doet doe ik.



Het enige probleem is dat, wat ik doe, altijd opvalt en dat ze dat hier niet altijd grappig vinden.. 

Bijvoorbeeld dat ik van de mooie kastlijst,
 aan de onderkant van de grote kast hier in de woonkamer, 
in plaats van rechte hoeken bezig ben om ronde hoeken te maken.

Zo ook van de bedstee in de gang, 
daar heb ik de onderkant iets meer gepersonaliseerd gemaakt.

Mijn juf Naomi, die me gewoon les geeft tussen de paarden,
het moet niet gekker worden,



Mijn juf, Naomi,  die zegt dat mijn baasjes overal hekjes omheen moeten zetten of mij in de bench... Mijn baasje zegt; "Ik schuur en plamuur het tegen die tijd wel weer"! 
Ondertussen krijg ik wel steeds op mijn lazer als ik zoiets doe....


Misschien moet ik, net als mijn zus, de dingen wat meer onopvallend doen, en gewoon met mijn speelgoed of tussen mijn speelgoed gaan spelen.





Ach, ze houden toch wel van me!




 Liefs Bibi

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Huhhhhh wat is er buiten aan de hand?

Whoooooowwwwwwwwwwwwww!!!!!!!! Hebben jullie het gezien?!!!! Maar boven alles, hebben jullie het gevoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??? Toen ik gisteren buiten kwam was het INEENS helemaal wit!! En brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr KOUD!! De hele wereld werd er blij van, iedereen kwam ineens naar buiten???.....! Ik zag kinderen op houten dingen van een berg naar beneden komen, Ik zag ineens heel veel mensen op straat, normaal  zie je alleen de notoire hondenbezitters maar nu ook gewone mensen.. Wij waren al buiten met z'n vieren . Eerst maar eens even de boel rustig tot mijn billen door laten dringen, Nadat ik op moest staan van mijn vrouwtje liepen we verder. Bij het water mag mijn zus altijd los, ik niet want ik luister (nog) niet goed. Mijn zus was helemaal blij en ging rennen, ik ook hoor want mijn vrouwtje rende gewoon met ons mee! Daarna kreeg ze het weer op haar heupen en kwam de camera weer tevoorschijn, zucht, okeee
Mohhhguhhhhhhhhhhh,..... Althans, dat was het vanmorgen toen ik wakker gemaakt werd. Ik had een rustig nachtje achter de rug waar ik veel had om over na te denken. Ik, Bibi, was namelijk gisteren naar de dokter geweest.  Mijn zus was ook mee hoor maar die mocht alleen maar kijken hoe ze mij te grazen namen. Ik moest namelijk naar de dokter omdat ik nog steeds zo'n jeuk heb/had en mijn achterpoten inmiddels roodbruin ( met bulten) i.p.v. spierwit zijn. De dokter vond het echt niet grappig dat het na al die weken en volledig andere voeding, nog niet beter geworden was dus begon hij meteen met een scherp dingetje over mijn huid te schrapen. Ik dacht dat hij helemaal gek geworden was!  IK probeerde nog tegen te werken maar had geen schijn van kans want  mijn baasje had mij goed vast. Nadat de dokter had vastgesteld dat hij geen rare parasieten kon vinden  maar dat het toch wel erg heftig was, kreeg ik een pil om in te nemen  (ov

En toen hadden wij er een baby bij..

We zijn in verwachting! We zijn in verwachting van een meisje, een lief babymeisje van, nu, 8 weken oud, het uiterlijk van een koe heeft en zonder mama is opgegroeid. Dit verhaal gaat over een klein Frans Bulldogje, wit met zwart en de grootste knuffelkont die er is. Ik had haar al een poosje in de gaten en, van de week, na uitgebreid overleg met Ruud, hebben we besloten om te reageren. Wij zijn al een tijdje bezig om te kijken naar een bulletje er bij voor Sophie omdat Sophie de laatste lange tijd helemaal niet in haar element is. Zij is regelmatig ziekerig, is heel slaperig, eet slecht en mist gewoon een maatje. Dit weten wij omdat zij heel anders was toen Tyson hier logeerde en ook als Rocky hier is heeft zij het heel druk ( dan weer iets te druk). Goed, het kleine Franse bulletje... Na reageren en wat onderhandelingen per mail zijn we gisteren gaan kijken bij deze drol. We kwamen binnen en werden zeer warm onthaalt door papabull en nog een soort van r